środa, 2 listopada 2016

18.


38 komentarzy:

  1. Ujęcia z roślinnością z bliska są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze 3 mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  2. Bardzo podobaja mi sie Twoje ujecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia, łabędź niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ujełaś krople rosy i pajęczynkę na kwiatkach
    Wspaniałe zdjecia
    Szkoda że taka właśnie piękna jesień się już u mnie skończyła

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie Ty takie piękne kwiaty jeszcze wynalazłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym Parku Wrocławskim. Tak prezentowaly się we wrześniu:
      https://3.bp.blogspot.com/-7TxcIOsV42U/V9ZFRHSZVrI/AAAAAAAAA4A/R35YQ3hh2IImfxhPE4TpD1BrS2EBMskfACLcB/s1600/DSC_0042.JPG

      Usuń
  6. ahhhh... kwintesencja jesieni brrrr....

    OdpowiedzUsuń
  7. to blado-niebieskie kwiecie super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, co to za roślina na pierwszych fotografiach, ale mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam nazwy, ale mnie też zachwyciła.

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowe fotografie, masz to "coś" :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zdjęcia!
    Drzewo na przedostatnim zdjęciu wyszło pięknie na tle nieba, a zdjęcie 6 jest wprost bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ujęcia, wiesz w moim mieście jest konkurs zdjęciowy do kalendarza- Twoje na pewno byłyby bezkonkurencyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia kwiatów, łabędzia, drzew... I te wszystkie malutkie detale na niektórych... Ach. Piękne i zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia, teraz czekam na zimowe bo właśnie spadł śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! Ja już czekam na zimę. :)

    OdpowiedzUsuń