poniedziałek, 24 lipca 2017

30.


36 komentarzy:

  1. Przepiękne, zwłaszcza te kwiaty z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie jestes pierwsza osobą, której one podobają się najbardziej :) Dziękuję.

      Usuń
  2. Jeszcze na studiach interesowałam się fotografią, ale jakoś nie poszłam w tym kierunku. Za to bardzo lubię oglądać zdjęcia u innych. A Ty robisz bardzo fajne. Tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ;)Na zdjęciach rośliny latem są równie cudowne jak wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie pokazałaś kwiaty łąkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne zdjęcia <2 Jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo ładne,letnie zdjęcia.Podobają mi się żywe kolory i zdjęcia.Osobiście najbardziej przypadło mi do gustu zdjęcie z motylem. :) Sama interesowałam się fotografią,ale jakoś rzuciłam to w kąt.
    https://chemiczna-pilotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać zdjęcia natury w każdej możliwej postaci. Nic nie jest tak piękną, stałą modelką jak ona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprostu przepiękne. Każdy detal, kolory - bardzo ładne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia! Uwielbiam naturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia kochana, widać u ciebie duże postępy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjęcia są przepiękne!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia z motylkiem i to pod spodem mnie oczarowały. <3
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, które wybrać, bo wszystkie cudowne...

    OdpowiedzUsuń
  15. 50 yr old Help Desk Operator Ellary Royds, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Calligraphy. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Crossfire Roadster. przejdz do tej strony

    OdpowiedzUsuń